SILNIK ZABURTOWY F6CMHL

Silniki przyciągają oko swoją elegancją i stylową linią, a także są lekkie i proste w obsłudze. Z łatwością można je przenosić ze stałego lądu na jednostkę pływającą. Użytkowanie i przechowywanie silników F6 jest wygodne, a ich moc pozwala na pewną eksplorację wód. 5 LAT GWARANCJI!

Więcej szczegółów

Ten produkt nie występuje już w magazynie

6 800,00 zł brutto

Lekkie i proste w obsłudze silniki zaburtowe Yamaha F6 przyciągają oko elegancją i stylem. Ich użytkowanie, przenoszenie i przechowywanie jest wyjątkowo łatwe i wygodne, a ich moc pozwala na pewną eksplorację wód śródlądowych i morskich przybrzeżnych.

Kompaktowe rozmiary, duże uchwyty do przenoszenia i wbudowane zbiorniki paliwa przyczyniają się do jeszcze większej mobilności. Z kolei system zapłonu CDI Yamahy zapewnia bezproblemowy rozruch. Silniki cechują: niskie zużycie paliwa, proste elementy sterujące i niski poziom hałasu oraz drgań. Wszystko to dostajesz w pakiecie z niezawodnością, którą gwarantuje marka Yamaha.

Silniki F6 są doskonałym rozwiązaniem dla rodzin, które chcą aktywnie spędzać czas nad wodą. To również interesująca propozycja dla właścicieli jachtów, którzy myślą o doposażeniu swoich jednostek w dodatkowy napęd.

Elegancka, szara obudowa z najnowszymi
elementami graficznymi.
Silnik F6 to stylowe jednostki o unikalnym charakterze. Wyróżniają się elegancką obudową w kolorze szarym, z najnowszym motywem graficznym Yamaha. Nowoczesna, świeża stylistyka odzwierciedla dynamiczny charakter tych niewielkich przenośnych silników. To jednostki napędowe, które gwarantują doskonałą rozrywkę. 
Możliwość obrotu o 180 stopni, regulacje siły oporu i położenia przepustnicy
Prosty mechanizm regulacji siły oporu układu kierowniczego oraz sam układ kierowniczy umożliwiający obrót silnika
o 90 w prawo i w lewo ułatwia manewrowanie łodzią, a w szczególności wykonywanie ciasnych zakrętów i przybijanie do brzegu. Obsługa przepustnicy jest bardzo łatwa i gwarantuje pełną stabilność i kontrolę podczas płynięcia również z dużą prędkością.
System przechowywania w trzech pozycjach, zapobiegający wyciekom oleju
 Najgorszą rzeczą, jaka może się wydarzyć podczas przenoszenia silnika, jest wyciek oleju. Unikalny system odpowietrzający Yamahy umożliwia położenie silnika na przedniej pokrywie lub na boku bez ryzyka wycieku oleju na pomost, na pokład lub do bagażnika samochodu.
Łatwe i wygodne w transporcie – zarówno na lądzie, jak i na wodzie
Jeżeli chcesz szybko wypłynąć na otwartą wodę, poręczność silnika odgrywa kluczowe znaczenie. Model F6 jest synonimem przenośnej mocy: jest mały i ma duży, wygodny uchwyt do przenoszenia. Przenoszenie silnika nie sprawia najmniejszych problemów. Bez kłopotu może również pełnić rolę silnika wspomagającego
Opcjonalna cewka oświetleniowa zapewnia zasilanie 
o napięciu 12 V i natężeniu 6 A
Opcjonalna cewka oświetleniowa i regulator napięcia/prostownik zapewniają niezawodne zasilanie o napięciu 12 V i natężeniu 6 A, które możesz wykorzystać do oświetlenia jednostki bądź ładowania akumulatorów. Doskonałe rozwiązanie podczas nocnego rejsu lub połowu ryb!
Wbudowany zbiornik paliwa z możliwością przełączania na zbiornik zewnętrzny
Poręczny, wbudowany zbiornik paliwa o pojemności 1,1 litra doskonale komponuje się z właściwościami mobilnymi silnika i zapewnia więcej miejsca na łodzi na kolejny pojemnik z przynętą lub lodówkę z napojami. Podczas dłuższych rejsów wystarczy podłączyć zewnętrzny zbiornik paliwa (dostępny opcjonalnie) i obrócić kurek 2-obwodowego układu zasilania.

Specyfikacja techniczna

Silnik

Typ silnika

4-suwowy

Pojemność

139 cm³

Liczba cylindrów/układ

1, OHV

Średnica x skok tłoka

62,0 mm x 46,0 mm

Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów

4,4 kW / 5 000 obr./min

Pełny zakres roboczy przepustnicy

4 500 - 5 500 rpm

Układ smarowania

Mokra miska olejowa

Układ paliwowy

1 gaź.

System wyprzedzenia zapłonu

CDI

Układ rozrusznika

Ręczny

Przełożenie przekładni

2.08 (27/13)

Wymiary

Zalecana wysokość pawęży łodzi

L: 562mm

Masa ze śrubą

F6BMHL: 28.0 kg, 

Pojemność zbiornika paliwa

1,1 litrów (Built-in fuel tank) or optional seperate fuel tank

Pojemność miski olejowej

0,6 litrów

Informacje dodatkowe

System kontrolny

Uchwyt rumpla

Sposób trymowania i podnoszenia

Ręczny

Cewka prądowa / alternator

12 V - 6 A *opcjonalnie

Ogranicznik przechyłu (tylko dla specyfikacji ze zdalnym sterowaniem)

-

Immobilizer

-

Śruba

W komplecie

Model lewoskrętny

-

Pływanie na płytkiej wodzie

Standardowy

Monitor cyfrowy LCD

-

Wskaźnik cyfrowy

-

Zmienne obroty trollingowe

-

Układ zasilania z dwoma akumulatorami

-

System śruby napędowej z SDS

-

Uwaga

Podana wartość kW zmierzona została na wale napędowym, w standardzie ICOMIA 28,


Produkty w tej samej kategorii