YAMAHA GP1800 '17

Nowy skuter wodny GP1800 – prawdziwie wysokie osiągi.

Przez lata skutery wodne Yamaha GP zdobyły uznanie profesjonalnych zawodników na całym świecie. Dziś to niezwykłe dziedzictwo odradza się pod postacią zachwycającego króla wysokich osiągów - GP1800.

PRZED ZAKUPEM SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI CELEM POTWIERDZENIA DOSTĘPNOŚCI

Więcej szczegółów

Ten produkt nie występuje już w magazynie

83 500,00 zł brutto

Przez lata skutery wodne Yamaha GP zdobyły uznanie profesjonalnych zawodników na całym świecie. Dziś to niezwykłe dziedzictwo odradza się pod postacią zachwycającego króla wysokich osiągów - GP1800.

Ten skuter jest odpowiedzią na oczekiwania entuzjastów pływania wyczynowego – GP1800 to świetnie wyglądająca, płynnie rozwijająca moc i niezwykle wydajna maszyna z superwytrzymałym, zwrotnym kadłubem, który zapewnia precyzyjne, przewidywalne i natychmiastowe reakcje na polecenia sternika.

Gdy jeszcze dodamy do niego wszystkie innowacyjne rozwiązania mechaniczne i elektroniczne, często unikalne i oferowane wyłącznie przez Yamahę, wtedy śmiało możemy mówić o narodzinach nowej gwiazdy! Poznaj ją.

Szczegóły:

  • Silnik SVHO o pojemności 1812 cm3 z układem EFI i turbodoładowaniem
  • Ultralekki i superwytrzymały kadłub NanoXcel2®
  • Nowa pompa strumieniowa o średnicy 160 mm
  • Rewolucyjny system RiDE® z funkcją ograniczenia obrotów na biegu wstecznym
  • Szybko działający, elektroniczny system trymowania
  • Metaliczny lakier i stylowe elementy graficzne
  • Stopniowana kanapa w wyścigowym stylu, wykonana z wielokolorowego, teksturowanego materiału
  • Czytelne wskaźniki pozycji F-N-R, systemu RiDE i elektronicznego systemu trymowania
  • Pierwsze na rynku zdalne zabezpieczenie z trybem Low-RPM Mode™ (tryb pracy na wolnych obrotach)
  • Zintegrowane lusterka o dużej powierzchni oraz solidne ucho do holowania narciarza wodnego
  • Maty antypoślizgowe Hydro-Turf i miękki stopień do wchodzenia na skuter z wody
  • Schowek na rękawiczki, przestronne bakisty na dziobie i pod kanapą

  

 

Wysokowydajny silnik Super Vortex o pojemności 1812 cm3 z turbodoładowaniem
Nowoczesny silnik generuje moc w elastyczny, płynny sposób. Niezwykle wytrzymała jednostka została wyposażona w wydajny układ chłodzenia i zaawansowany układ dolotowy. Nowa pompa strumieniowa o średnicy 160 mm i wysokim przepływie pomaga przełożyć dużą moc na niesamowite przyspieszenie, a elektroniczny układ wtrysku paliwa (EFI) zapewnia płynne i wydajne rozwijanie mocy.

NanoXcel2®. Maksymalna wytrzymałość przy minimalnej masie


Opatentowana przez Yamahę technologia materiałowa NanoXcel2® pozwoliła obniżyć masę kadłuba aż o 18% w porównaniu z rewolucyjnym pierwowzorem NanoXcel®, przy zachowaniu takiej samej sztywności i wytrzymałości. Technologia ta pomaga wydobyć pełen potencjał ze sportowego kadłuba nowego GP1800 w celu uzyskania niesamowitego przyspieszenia, wyższej prędkości maksymalnej i jeszcze niższego spalania.

System RiDE (intuicyjny system sterowania z automatycznym biegiem wstecznym)
Rewolucyjny system RiDE wynosi pojęcie „przyjemności z pływania” na nowy poziom, zapewniając pełną kontrolę nad jednostką nawet początkującym sternikom. Wystarczy pociągnąć dźwignię przy prawej manetce w celu rozpędzenia skutera i dźwignię przy lewej, aby zahamować lub popłynąć wstecz. To jest aż tak proste!


Elektroniczny system trymowania i czytelny, stylowy zestaw wskaźników

Nowy, elektroniczny system trymowania sterowany dwoma przyciskami na lewej manetce oferuje możliwość natychmiastowej regulacji trymu podczas jazdy. Wystarczy nacisnąć przycisk trymowania w celu wykonywania bardzo ostrego zakrętu, a następnie zwolnić go, aby odpłynąć z maksymalną prędkością. W stylowym zestawie wskaźników dostępne są czytelne wskaźniki trymowania, systemu RiDE i pozycji F-N-R.

Zdalne zabezpieczenie z trybem Low-RPM Mode™ (tryb pracy na wolnych obrotach)


Ten innowacyjny system po raz pierwszy został wprowadzony na rynek przez Yamahę. Jedno naciśnięcie przycisku na zdalnym przekaźniku powoduje włączenie specjalnego trybu „L” (niskie obroty silnika), który ogranicza maksymalną prędkość. Jest on idealny podczas wykonywania spokojnych manewrów. Naciśnięcie przycisku po raz drugi wyłącza zapłon, co zapobiega nieprzewidzianemu uruchomieniu silnika.

Wyraziste elementy graficzne i żywe, metaliczne kolory


W parze ze światową reputacją zwycięzcy GP1800 idzie jego sportowy wygląd. Dynamiczna stylistyka, podkreślona metalizowanym kolorem kadłuba, agresywnymi grafikami i wielokolorową, teksturowaną kanapą oraz matami antypoślizgowymi Hydro-Turf sprawia wrażenie, jakby skuter unosił się nad wodą.

Przestronne schowki – przemyślane rozwiązania


Podczas zabawy na wodzie dobrze jest mieć świadomość, że osobiste rzeczy znajdują się w bezpiecznym miejscu. W nowym skuterze znajdują się przestronne schowki - jeden na dziobie, drugi na napoje pod kierownicą oraz duży, wodoszczelny schowek pod kanapą.

Sportowe dziedzictwo w każdym wymiarze


Wiemy, że holowanie dmuchanych zabawek czy narciarza wodnego to dobra zabawa. Na GP1800 będzie ona sprawiać jeszcze więcej frajdy! Specjalnie w tym celu skuter został wyposażony w solidny hak holowniczy, parę zintegrowanych lusterek o dużej powierzchni zapewniających dobrą widoczność tego, co dzieje się za rufą, maty antypoślizgowe Hydro-Turf oraz platformę rufową z miękkim stopniem do wchodzenia na pokład z wody.

 

 

Silnik

Typ silnika

4-zaworowy, 4-cylindrowy, 4-suwowy, Wysoka Moc Super Vortex, DOHC

Sprężarka doładowująca

Tak (z chłodnicą międzystopniową)

Pojemność

1 812 cm3

Średnica x skok tłoka

86,0 mm x 78,0 mm

Stopień sprężania

8,5 : 1

Układ chłodzenia

Chłodzony wodą

Typ pompy

160 mm Axial Flow

Paliwo

Unleaded premium Gasoline

Układ dostawy paliwa

Układ elektronicznego wtrysku paliwa

Pojemność zbiornika paliwa

70,0 litrów

Układ smarowania

Mokra miska olejowa

Olej

5,3 litrów

Wymiary

Długość

3,35 m

Szerokość

1,22 m

Wysokość

1,19 m

Masa na sucho (kg)

349 kg

Cechy

Pojemność ładunkowa

93,2 litrów

Liczba pasażerów

1-3 osoby

Produkty w tej samej kategorii