YAMAHA SUPER JET 2019

Użytkownik i legendarna maszyna w idealnej harmonii. Stanowią jedność ze sobą i z wodą. Właśnie w taki sposób wygrywa się wyścigi.

PRZED ZAKUPEM SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI CELEM POTWIERDZENIA DOSTĘPNOŚCI.

Więcej szczegółów

PRZED ZAKUPEM ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ

Ostatnie egzemplarze!

28 048,78 zł

Użytkownik i legendarna maszyna w idealnej harmonii. Stanowią jedność ze sobą i z wodą. Właśnie w taki sposób wygrywa się wyścigi.

Wspaniała moc i przyspieszenie stworzonego do wyścigów, 2-suwowego silnika zostały połączone z opływowym, niesamowicie lekkim kadłubem. Wyjątkowa zwinność i pełna kontrola to znaki szczególne SuperJeta, który oferuje możliwości mocniejszego wcięcia się w wodę i ostrzejszego wchodzenia w zakręty.

Jedyna w swoim rodzaju ergonomiczna konstrukcja, z kolumną kierownicy z odciążeniem sprężynowym, wymuszająca na użytkowniku zajęcie bardziej agresywnej, pochylonej do przodu pozycji, sprzyjającej ostrym zakrętom. Twój SuperJet czeka na Ciebie! Pamiętaj: skuter jest przeznaczony wyłącznie do wyścigów po zamkniętym obwodzie i użytku zawodniczego.

Szczegóły

  • Przeznaczony wyłącznie do wyścigów po zamkniętym obwodzie i użytku zawodniczego.
  • Bardzo wydajny, 2-cylindrowy 2-suwowy silnik
  • Lekki, głęboko profilowany kadłub poprawiający trzymanie zanurzenia w ostrych zakrętach , z szeroką sekcją dziobową pozwalającą na jeszcze ostrzejsze zakręty o minimalnym promieniu skrętu
  • Pompa strumieniowa 144 mm o zwiększonym przepływie, ze skrętną dyszą kierunkową
  • Śruba napędowa ze stali nierdzewnej zaprojektowana z wykorzystaniem wiedzy z wyścigów
  • Krótsza kolumna kierownicy z odciążeniem sprężynowym
  • Zoptymalizowana pompa wlotowa i pozycja sterowania
  • Sterowany elektronicznie zmienny czas zapłonu
  • Automatyczna pompa zęzowa
  • Zamknięty układ spalania
  • System zabezpieczenia przed korozją
  • Pokład z okładziną antypoślizgową

Bardzo wydajny silnik 2-suwowy
Legendarny SuperJet jest napędzany 2-suwowym silnikiem o pojemności 701 cm3. Dwa gaźniki Mikuni® 38 mm zapewniają doskonałe doprowadzanie paliwa do jednostki napędowej, gwarantując natychmiastową reakcję silnika na otwarcie przepustnicy w całym zakresie prędkości obrotowej. Zamknięty układ spalania zapewnia bardziej równomierną dystrybucję mieszanki paliwowo-powietrznej, co przyczynia się do lepszego spalania, większej wydajności i niższego zużycia paliwa.

Lekki, wcinający się w wodę kadłub, z szeroką sekcją dziobową.
Idealnie wyważony kadłub umożliwia wykonywanie bardzo ciasnych, dynamicznych skrętów i gwarantuje wyjątkowo dużą prędkość podczas płynięcia na wprost. Jest niezwykle lekki, idealnie profilowany i ma poszerzające przednią część kadłuba wbudowane redany. Umieszczone w przedniej części redany zwiększają stykającą się z wodą powierzchnię kadłuba, ułatwiając manewrowanie przy zachowaniu wyjątkowej stabilności.

Dopasowany tunel wlotowy pompy strumieniowej i cofnięta płyta ślizgowa
W celu podniesienia stabilności dynamicznej i niezawodnego utrzymania toru jazdy przy równoczesnym zachowaniu ograniczonej wielkości kadłuba, płyta ślizgowa została cofnięta w przedłużenia linii wodnej kadłuba. Sama pompa również została przesunięta w kierunku rufy, zapewniając stabilny napęd nawet w trudnych warunkach.

Pompa strumieniowa o zwiększonym przepływie, ze skrętną dyszą kierunkową

Pompa strumieniowa o średnicy 144 mm została opracowana z myślą o zmaksymalizowaniu przepływu wody i zwiększeniu osiągów. Konstrukcja pompy SuperJet zapewnia doskonałe klejenie się wody i płynne przyspieszanie.

Śruba napędowa ze stali nierdzewnej zaprojektowana z wykorzystaniem wiedzy z wyścigów
Wykonana ze stali nierdzewnej śruba napędowa skutera SuperJet powstała we współpracy z profesjonalnymi zawodnikami. Dzięki wykorzystaniu analiz właściwości fizycznych płynów uzyskaliśmy niezwykle wydajną konstrukcję, znaną na całym świecie z doskonałego przyspieszenia i topowych prędkości.

Kolumna kierownicy z odciążeniem sprężynowym
Kolumna kierownicy z odciążeniem sprężynowym, jak również sama kierownica umożliwiają pełne wychylenie się sternika poza obrys kadłuba w zakręcie, w celu maksymalnego wykorzystania wyścigowego potencjału SuperJeta. Efektem jest pochylona do przodu pozycja, przyjmowana przez profesjonalnych zawodników, dająca komfort przewagi nad konkurencją.

Silnik

Typ silnika

2-cylindrowy, 2-suwowy

Sprężarka doładowująca

-

Pojemność

701 cm3

Średnica x skok tłoka

81,0 mm x 68,0 mm

Stopień sprężania

7,2 : 1

Układ chłodzenia

Chłodzony wodą

Typ pompy

144 mm Axial Flow

Paliwo

Standardowa benzyna bezołowiowa

Układ dostawy paliwa

Gaźnik bezpływakowy Mikuni BN38 x 2

Pojemność zbiornika paliwa

18,0 litrów

Układ smarowania

  -

Olej

  -

Wymiary

Długość

2,24 m

Szerokość

0,68 m

Wysokość

0,66 m

Masa na sucho (kg)

139 kg

Cechy

Pojemność ładunkowa

  -

Liczba pasażerów

1 OSOBA

Produkty w tej samej kategorii